Multi dintre clientii nostrii rezidentiali sau bussiness au nevoie de o solutie rapida la o problema simpla pentru noi, insa imposibil de rezolvat pentru ei.

O solutie ar fi sa isi impacheteze calculatorul si sa  il duca la un service din oras. Intr-un caz fericit ar fi sunati a doua zi sa vina sa isi ridice calculatorul reparat.

Am intalnit cazuri in care calculatoare cumparate din supermarket si care s-au defectat in garantie, au fost returnate catre client reparate insa fara datele de pe hard disk.

Asta pentru ca nici un service de supermarket nu isi iroseste timpul pentru a face backup si restaurare a datelor dvs. Si dupa ce au primit calculatorul reparat, cu sistemul de operare licentiat reinstalat toate echipamentele periferice (imprimanta, camera web, scanner multifunctional, etc.) au trebuit reinstalate.

Si iata cum clientul nostru a pierdut timp, bani si a acumulat frustrari pentru ca in final sa trebuiasca sa mai instaleze inca un echipament. Si din nou frustrari, timp pierdut samd.

In cazul in care clientul de mai sus ar fi apelat la noi, un tehnician IT s-ar fi deplasat la sediul beneficiarului, ar fi constatat ca sursa e defecta, ar fi inlocuit-o pe loc cu una aflata mereu in portbagajul masinii de interventie, fara ca macar restul cablurilor sa fie deranjate.